malenka...
Komentarze: 2
ja nie chce tylu lat !!! poniewaz ja jestem jeszcze malunia i musze znalezc kogos kto mnie przygarnie...nie chce juz Go...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest nowy rok wiec ja juz go nie chce !!! nie chce o nim myslec i nie mysle !!! i prosze mi nie przypominac !!!!!! ze ktos taki istnial i isntnieje !!! koniec !!! teraz zaczynam nowy dzial w moim marnym zyciu !!! bez niego bez lez !!! p
moje kochane, mimo iz juz zlozylam wam o polnocy moje najszczersze zyczenia, chcem to uczynic noch mal:))) otoz Tobie Kamusiu zycze sczzescia u boku Pana K.....natomiast Tobie Patusiu u boku P.......wiecej chyba wam zyczyc nic nie musze, jestesmy wspanialymi przyjaciolkami, mamy wspaniala paczke i znajomych, uczymy sie pzrecietnie (wiecej nie potrzeba, zostawmy pole do popisu narciarzom), ucieczki nam umykaja na sucho (jak do tej pory) czegoz chciec wiecej??? moze jeszcze zeby pieniazki czesto goscily w portfelu wiem wiem materialistka ze mnie) ale sa potrzebne na zakupy do wrocka, bo jak sobie poprawiac humor jesli nie w ten sposob?? takze jesczze raz gluckliches neues jahr und 10000000000000000000000000000 kuessen:)))))-s