po imprezie..
Komentarze: 0
Wlasciwie na ta osiemnastke pojechalysmy (ja i kama szkoda ze bez sieni i reszty pijackiej bandy:/) z nadzieja ze ktorys z nich tam bedzie a tu nic...:( ich kazdy nastepny kolega wchodzacy na sale wzbudzal nadzieje ...ale niestety nie bylo zadnego ...a tak w ogole to zauwazylam ze 1 lo ma tendencje do parowania sie :P haha:) niezle orgie sie tam odbywaly :) a jakos dzis nie mam weny do pisania tej notki chiciuaz nasz blog coraz piekniejszy:) szkoda ze moje zycie jest bez Niego...:( :*



A wiec, nowy wyglad strony zawdzieczamy malej Pati, ktora siedziala w nocy i bidna szukala szablonu koniecznie z Anne Geddes. A ja korzystajac z okazji iz Piernisie me sa we Wrocku na zakupach i wroca dopiero wieczorem, postanowilam im zrobic eine kleine Uberraschung:))))) Tak wiec - to dla was dziewczyny, za to, ze jestescie:)))) dzisiaj na Wigilii klasowej, myslalam ze sie poplacze, jak stalysmy wszytskie 3 przed soba, i rozumialysmy sie bez slow, wiedzac dokladnie, czego sobie zyczymy. to piekne meic takie 2 wspaniale przyjaciolki!!!!